världsbäst

1. Mys hos Cornelia// 2. Häng hemma hos Viktor// 3. Fest hos Elof// 4. Fest hos Julia
 
1. Myskväll hos Lina// 2. BRÅVALLA!!// 3. Vårshow i skolan// 4. Varmt
 
1-3. Fest på Netas i fredags och lördags// 4. Inlinesrunda 
 
Några bilder från det senaste. Haft det riktigt bra nu när jag inte orkat blogga. Det har varit riktigt varmt, runt 25 plus och jag har bara njutit hela tiden. Hade en riktigt bra helg både i fredags och lördags på Netas med goa människor, trots att lördagen slutade kasst. Älskar sådana sommarkvällar när man kan vara ute utan att frysa. 
 
Idag har det regnat hela dagen och det ska tydligen bli kallare nu, suger ganska mycket. Gjorde även matte nationella idag, som gick skit.. ber till gudarna att jag får godkänt nu. Efter skolan cyklade jag med Fanny hem, hängde där hela eftermiddagen och bara tog det lugnt. Imorgon ska vi upp till Varberg med skolan, börjar klockan nio och slutar runt ett. Efter skolan väntas lite fikamys med två av mina brudar. Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0