festival måsten

1. tält// 2. regnponcho// 3. torrshampo// 4. makeupspegel// 5. bikini// 6. sminkservetter// 7. öronproppar// 8. kudde// 9. kompaktkamera// 10. mobilladdare// 11. sovsäck// 12. tjocktröja// 13. myggspray 
 
Idag har verkligen varit en bra dag. Bokade äntligen min festivalbiljett till Bråvalla, med festivalbuss och hela paket. Så enda sedan fem idag har jag sprungit runt och lett och skuttat. Den 26 juni smäller det alltså och jag kan inte längta mer just nu.
 
Hängde hos Cornelia en stund ikväll och diskuterade festivalen, sen gick jag hem och åt kvällsmat. Och efter det mötte jag upp Ida och tog en långpromenad genom Falkenberg, så mysigt. Nu ligger jag i min säng och ska strax sova, imorgon väntas en lång dag till klockan fem. Hörs då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0