favourites

Mascara// Maybelline rocket the rocket volum express, Foundation// Maybelline fit me, Rouge// Lancome,  Nagellack// Isadora n.644
 
Favoriter i sminkhyllan.
I fredags blev det myskväll hos Cornelia med bad i hennes badtunna. Igår var jag i Göteborg hela dagen, på min brors examen. Åt världens godaste hamburgare och avslutade dagen med en jordgubbs frapino på Espresso House. På kvällen mötte jag upp Linnea, så cyklade vi hem till Charlie en stund och kollade på kvarteret skatan. Kom hem någorlunda tidigt och slocknade direkt. Idag vaknade jag upp med halsont, så jag har legat inne hela dagen trots det fina vädret ute. Lite tråkigt, men vad gör man. Nu tänkte jag fortsätta kolla vidare på One tree hill. Pusspuss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0