these walls

Jacka-Nelly issue 1.3, collagetröja-tigerofsweden, kjol-lindex, mössa-madlady
 
Inte många bilder idag, kvaliten blev dålig, därför fick det bli såhär. Design hela dagen i skolan idag, läste om vad skönhetsprodukter innehåller. Efter skolan gick jag och Linnea och Fanny ner till stan och fixade lite saker, bland annat ett id kort till mig, äntligen. Efter skolan åkte jag direkt till Linnea och skrev klart mitt hemprov i So:n, riktigt skönt att ha det klart. Bara No:n kvar, sen börjar det bli sportlov, åh vad det lät lockande nu! Nu ska jag kolla lite på 90210! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Connie

Ser fantastiskt fräscht ut baby!

2013-02-06 @ 22:48:32
Postat av: Michelle

Snyggt!

2013-02-12 @ 06:14:02
URL: http://widnersmode.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0