Wishes

Några måsten inför våren och sommaren. 
 
Haften en riktigt bra helg! Bio i fredags och i lördags blev det fest i långasand och sedan slutade vi upp i stan. Idag hade jag förväntat mig att komma hem från skolan och fått svenska nationella talet överstökat, men självklart skulle våran lärare vara sjuk idag, så det blev uppskjutet till nästa vecka. När jag kom hem från skolan låg ett brev och väntade på mig, har äntligen fått sommarjobb.. en skön lättnad! Nu är det bara Linnea kvar som ska få, sen kan vi börja planera festival på riktigt. Plus att jag har fått tillbaka min älskade klocka idag, dock sönder men jag ska försöka svänga förbi stan imorgon och laga den. Alltså har det varit en helt okej måndag ändå. Nu tänkte jag se om det finns något sevärt på tvn och sen såsmåning om göra mig klar för sängen. Pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0