still hoping for you and me

Jacka// Ginatricot, Tröja// H&M, Jeans// Ginatricot, Skärp// H&M, Mössa// Lindex
 
Onsdagskvällen var riktigt rolig, trots lite krångel här och var så hade jag kul, dansade en massor. När jag vaknade var det jättefint väder ute så jag gick och la mig på altanen med en kall cola och solade. Riktigt gött var det, kunde ligga i bikini och solen brände. På kvällen träffade jag Cornelia en stund, vi satt vid varsin dator och bara snackade en massor. Idag hade jag planer på att äta lunch i stan, men det blev inte så, hoppas på att det blir imorgon istället. Ikväll blir det tacomys hos Cornelia med killarna, kommer bli jättebra har saknat de när dem varit borta hela lovet. Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Linus Bengtsson mössa? Han saknar sin...

2013-04-05 @ 17:56:15
Postat av: SVAR

SNODDE den lite bara, skickar den på posten sen

2013-04-05 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0