ARMY

Jacka// Lindex, T-shirt// Ginatricot, Jeans// Lindex, Väska// Nelly Trend, Halsband// Thailand, Skor// Dinsko
 
Gårdagens outfit, som inte funkade att ladda upp igårkväll. Hade en riktigt bra tisdag igår, min älskade gullan kom hem från Aruba, så jag och Cornelia gick ner till henne med chokladbollar och cola. Saknat henne så, hade mycket att ta igen. Idag försov jag mig, vaknade klockan halv åtta av att Linnea ringde mig.. fick stressa lite men hann tillslut. Annars har det varit en lugn dag i skolan och nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med Linnea och försöker plugga lite, går inte alls bra. Har så himla mycket just nu, vet knappt var jag ska börja. Måste hur som helst ta tag i det nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0