Leather or Lack

Båda kjolarna är så himla fina, kan inte riktigt bestämma mig vilken jag vill ha. Beslutsångest!!
 
Har spenderat eftermiddagen hemma hos Fanny, vi har gjort färdigt vårat grupparbete i No:n och fikat lite. Nu har jag kommit hem och ätit lite och sitter just nu med linnea i min säng och kollar lite på TV. Vi väntar på att hollywood fruar ska börja, bästa programmet. Imorgon har vi stylist lektioner hela dagen i skolan, sen på torsdag ska vi iväg på modevisning och på fredag har vi bara en lektion. Och sen är det äntligen höstlov, längtar... behövs verkligen, jag är så jävla trött på dagarna. Och sedan är det ju halloween med, älskar halloween, nästan den bästa högtiden, efter jul. Puss. 

Kommentarer
Postat av: annaalden| fotografi, vardag

jag röstar för läderkojlen!

2012-10-23 @ 20:32:34
URL: http://annaaldens.blogg.se
Postat av: Kajsa

jag tycker att läderkjolen är snyggast, och mest användbar!

2012-11-05 @ 17:49:26
URL: http://urbanstyle.se/kmstyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0