gofika

Bilder från en mysig fika innan i eftermiddags, Linnea och Cornelia gjorde mig sällskap. Förövrigt så är det riktigt skönt med fredag, hela kvällen har jag lyssnat på Veronica Maggio och varit allmänt osocial tillsammans med Cornelia som sover här inatt, mys. Vet att jag inte uppdaterat heller men sanning är att jag inte orkat, inte orkat gå ut och ta några bilder och då blir det inte roligt. Har ändå inte hänt något intressant, har varit i skolan som vanligt, kollat på massa one tree hill och sovit, ungefär. Ska sätta mig jämte Cornelia nu och spela lite wordfeud. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Karina

Vilka fina bilder! Jag hoppas ni kämpar på nu när skolan snart är som viktigast MVH Karina

2012-01-14 @ 00:47:54
Postat av: linneagulliksson

TA BORT DEN DÄR BILDEN GENAST! SER UT SOM EN UPPSTOPPAD GRIS

2012-01-14 @ 16:58:58
URL: http://linneagulliksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0