an orange detail

Hittade detta när jag kollade runt lite på freshnets hemsida och ville mest bara visa er, fruktansvärd snygg kombo måste jag säga. Tänk er med en vit liten transparent t-shirt och den snygga sportbhn från h&m under, ska absolut införskaffa mig en sådan.
Har precis avklarat två nationella prov i svenskan denna veckan, i tisdags var det läsförståelsen och idag var det den skriftliga delen, båda delarna känndes rätt bra faktiskt och kan inte vara mer glad just nu över att dom är över, hade även en engelskaredovisning idag som pricken över i:et och även den gick rätt bra så jag är nöjd. Imorgon väntas helg och mys med några gosetjejer det kommer bli jätte bra, vi ska vara hemma hos Fanny och titta på film och bara mysa, helgen är verkligen väntad. Just nu pratar jag med Fanny eller jag skriver mest men ska återgå till pratandet nu innan jag ska sova. Vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0