everyday makeup

Puder// Fitme, Foundation// Fitme, Bronzer// Clarins, Mascara//Maybelline, Ögonbrynspenna// Loréal
 
Har testat både billigare och dyrare varianter när det kommer till puder och foundation, men fitme är de som jag fastnat för mest. Tipstips.
 
Idag stannade jag hemma från skolan, har haft ont i magen till och från hela dagen, har iallafall fått gjort lite plugg idag, det var behövligt. Monterade även ihop en julstjärna och hängde upp den i fönstret, så nu är det ganska mysigt på mitt rum. Nu tänkte jag sätta på tv:n och invänta paradise hotel. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: FELICIAMASALLA.SE

På vilket sätt äre bra? Täcker det mycket, eller är det ganska lätt? :) (svara gärna i min blogg så att ja nt glömmer vart jag skrev haha)

2013-12-12 @ 20:08:01
URL: http://feliciamasalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0