the years

1. partyparty för två veckor sen. 2. vårvärme. 3. fått tillbaka lite kärlek för min hatt. 4. kvällshimmel. 5. fest i lördags. 6. gröna naglar. 7. häng hos linnea i fredags. 8. ute på äventyr. 9-12. underbara gårkvällen. 
 
En hel drös med bilder från dom två senaste veckorna. Gårkvällen var riktigt bra trots en massa krångel. Först hade vi ingen aning om hur vi skulle göra men tillslut hamnade vi hemma hos Ida, först bara tjejerna och sen dök det upp massor av fler goa människor under kvällens gång. Dansade och sjöng hela nattens så jag fick ont i halsen. Vaknade upp i morse med en skål glass jämte mig, trevligt.. Efter det gick jag ner till Linnea och sedan åkte vi vidare till Ida igen där hela dagen har spenderats. Åt pizza och fikade en massa, riktigt gott. Nu ska jag snart krypa till sängs och avklara de två sista dagarna, innan det är helg. Pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0