holy chic

 Tröja// Ginatricot, Jeans// Asos, Skor// Shoeline, Klocka//Ur&Penn
 
Haft en helt perfekt långhelg. I torsdags degade jag och Linnea hela dagen, låg ut en stund på min altan och bara snackade och åt glass. På kvällen blev det lite spontant bestämt att vi skulle dra på fest till Elof. Cornelia kom hem till mig, så gjorde vi oss iordning tillsammans och efter en stund dök även Linnea upp. Vi lyssnade på musik och taggade lite. Sen kom Fannys pappa och hämtade upp oss och skjutsade oss till Slöinge. Det blev en riktigt go kväll med massa goa människor.
 
I fredags körde vi igen. Jag, Elina, Fanny och Linnea landade hemma hos Julia klockan sju, där ett gött gäng var. Åt god mat och bara snackade. Efter en stund började det droppa in mer folk. Efter några timmar var det dags för "Naked mile" Alla sprang genom Julias kvarter i underkläder, skrattade från början till slut. När vi kom tillbaka fortsatte allting i samma spår. Helt klart en kväll jag sent kommer att glömma. 
 
Igår spenderade jag hela dagen i Laholm och fotograferade med skolan. Fick gå upp klockan åtta och var inte hemma förräns fyra, mindre kul. Hann med en dusch och middag med familjen, sen begav jag mig till Lina med Linnea. Sen dök Oliver, Viktor och Fanny upp också. Vi tog det bara lugnt och snackade en massor som vanligt. 

Idag har jag fått ta igen massor av förlorad sömn, sov till klockan tre och har spenderat hela dagen i sängen. Välbehövligt. Imorgon är det dags för skola igen, bara 17 skoldagar kvar nu så jag håller ut. Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0