weeknd

Tre från igår. 
 
Haft en riktigt bra helg. I fredags följde Linnea med mig hem så somnade vi till en film, sen framåt kvällen droppade Cornelia, Viktor, Anton och Viktor in. Vi snackade bara och sen tog vi en runda runt Tröingeberg och hamna hemma hos Lina. Vaknade upp nästa dag med Linnea jämte mig, åt frukost och sedan åkte vi och tränade på gymmet, riktigt jobbigt va det.. väntar in träningsvärken. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning, sen kom Elina och Fanny hem till mig så förfestade vi lite. Vid halv tio kom Fannys mamma och hämtade oss. Mötte upp Linnea påvägen och sen gick vi tillsammans till lokalfesten. Hade riktigt kul hela kvällen, tog kundvagnen hem med Fanny vid två. När vi kom hem ställde vi oss och lagade mat och sen somnade vi gott i min säng. Vaknade upp idag och såg att det va jättefint väder så vi gick ut på en promenad med Linnea och sen åkte jag och Linnea till hennes mormor och fikade. Nu har jag landat hemma och ligger i min nybäddad säng och kollar bloglovin. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0