söndagsinspo

Inspiration från min tumblr. 
Påskafton igår.. hade en riktigt rolig kväll faktiskt! Åt mat hos min moster först med släkten, sen körde mamma mig och Fanny till vinberg där gänget var, men hann bara va där och vända sen skulle dem vidare. Jag gick ner till Elina och fixade till mitt hår och sen kom Fannys pappa och hämtade upp oss och körde oss ner till Heberg där det va lokalfest. Träffade massa goa människor och dansade jättemycket. Idag vaknade jag upp med lite värk här och var från blåmärken.. det är så det ska va! Idag har jag bara planer på att ta det lugnt, äta med min familj eftersom min storebror åker hem till Stockholm imorgon. Nu ska jag fortsätta dega i min säng, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder! Vad heter din tumblr?

2013-04-03 @ 17:43:16
URL: http://alotlikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0