fuck yeah

Gillar verkligen Fanny Lyckmans kollektion för Estradeur, är kär i linnet. Nu har mycket redan hunnit ta slut, så får se om det blir att jag klickar hem något snart. 
 
Har ekat lite tomt här dom senaste dagar och det är pga att jag varit sjuk och inte orkat. Låg mest i min säng och kollade 90210 och när jag blev rastlös skuttade jag omkring i huset och hoppades på bättre tider. Mest surt var det när jag fick ligga hemma hela helgen. Jaja inte mycket att göra åt, nu är jag frisk iallafall! Varit en helt okej dag i skolan, lite seg. När jag kom hem sommnade jag en liten stund och sen resten av kvällen har spenderats framför photoshop, ska lämna in ett kollage på stylisten imorgon.. hoppas det går hem. Nu ska jag gå och göra mig iordning! Pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0