secrets

Tulpaner// mys// gjorde en frukttallrik// glamour på stylisten// älskade tumblr// mysfika med tjejerna.
 
Senaste veckan som gått.. Har inte kunnat blogga denna veckan, eftersom mitt minneskort till kameran försvunnit helt spårlöst och det är inte kul utan bilder. Men här är några med mobilen iallafall. Äntligen fredag och äntligen lov, kommer väldigt, väldigt lägligt. Lovet inleds redan bra, ikväll ska jag bara mysa, imorgon blir det lokalfest i Vessige och på tisdag drar jag upp till Göteborg och spenderar några dagar där med mina favoriter och sen hoppas jag lovet fortsätter i samma spår. Nu ska jag sätta på ännu ett avsnitt av 90210, så himla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0