FAV

Favorit smyckerna och favorit trosorna från ginatricot. 
Igår hängde jag med Linnea, gick en promenad på eftermiddagen och på kvällen kom Oliver, Viktor och Andreas hem till mig. Dom var där någon timme och sen drog de vidare på någon lokalfest, jag och Linnea var inte så sugna på att dra dit så vi tog det lugnt istället, åt lite nallebjörnar haha. Sov hemma hos Linnea, vaknade sent idag och gjorde lite toast sen gick vi ut på en promenad igen och nu ligger vi trötta i min soffa. Ikväll ska vi träffa våra homies och äta pizza, det blir bra! Imorgon börjar skolan igen, hade inte haft något emot att vara ledig en vecka till. Bara att stå ut fem veckor tills påsklovet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0