black and white

 
Rayban// H&M// Motelrocks// Angelica Blick for NLY Trend// Aldo shoes
 
Svart och vitrandigt, en av vårens och sommarens stora trender. Lite otippat, men jag gillar det. 
Vanlig måndag idag, trött som vanligt. Kom hem vid halv fem som jag nästan alltid gör på måndagar. Har väldigt mycket plugg att ta tag i, men idag var en sådan dag då jag helt enkelt inte orkade, får ta tag i det imorgon istället, då har jag ingen ursäkt längre. Nu ska jag göra iordning lite frukt och sätta mig framför min TV och kolla på Topmodel innan det blir sängen. 
 
Annars har jag haft en bra helg! I fredags var vi lediga från skolan och på kvällen åkte jag ner till Halmstad med Fanny, Linus, Linnea, Ida och Daniella. Vi såg filmen EGO, hade höga förväntningar och den levde helt klart upp till dem!! I lördags nanade jag hos Ida, vi tog det bara lugnt och kollade på melodifestivalen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0