you gave up on me

Jacka// H&M, Tröja// Ginatricot, Jeans// Ginatricot, Skor//Shoeline
 
Hej kompisar. Blev att jag Lina och Fanny drog på fest igår, det va jättelyckat fram tills alla fick dra hem, då blev allting bara fel. Jag kände att jag behövde rensa huvudet lite, så jag tog en promenad och sen somnade jag i min säng. Vaknade klockan halv två idag, gick upp och gjorde iordning mat och tog det lugnt i soffan. Runt fem tiden gick jag ut och sprang en runda. Nu ligger jag och myser i min nybäddad säng och fruktar morgondagen, ser inte fram emot skola överhuvudtaget.. alla nationella börjar och jag känner mig bara stressad. Ska iallfall försöka sova snart, behöver det. puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0