in these very woods

Kavaj//ginatricot, tröja//cubus, byxor//lindex, klocka//ur&penn, skor//nelly trend
 
Såhär har jag gått omkring idag.
Idag var det tillbaks till skolan igen, det var riktigt jobbigt att gå upp i morse, ville inget annat hellre än att somna om, men det vara bara att göra det. Sen när vi kom till skolan fick vi reda på att vi börjar halv nio och kommer göra det hela veckan, då hade jag alltså kunnat sova en halvtimme till, det var lite segt faktiskt, men what to do. Linnea följde med mig hem från skolan och vi har sovit lite och så. Till kvällsmat gjorde vi en jätte god pastasallad och nu sitter vi här i min säng och kollar på protject runway. Puss.  

Kommentarer
Postat av: Sari

Så snyggt!

2012-11-09 @ 12:47:55
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0