grab desire and run away

Jacka//H&M, blus//cubus, byxor//ginatricot, klocka//uropenn
 
Inte dagens och inte jätte snygg outfit heller, men lägger upp bilderna ändå. 
Var ledig idag, så himla skönt att få sova. Linnea kom hit vid elva och en timme efter kom Fanny, vi skrev klart vårat arbete om antiken och sen fick vi stressa till skolan på cykel för att hinna lämna in arbetet till klockan ett. När vi kom hem gjorde jag och Linnea lite kycklingsallad och sen sov vi en stund. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på lite go musik och läser bloggar. Ska gå och hämta något gott nu och sen sätta på ett avsnitt av gossipgirl. Pussar!

Kommentarer
Postat av: nikitaam

Grymt snygg!! :) Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort värt 200:- hos Go Attention, kika in vettja :)

2012-12-01 @ 21:31:26
URL: http://nikitaam.devote.se
Postat av: julia

Riktigt snyggt ju!!

2012-12-09 @ 22:36:16
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0