naiv

Haft en riktigt bra helg! I fredags hängde jag hemma hos Linnea med en del av gänget, tog det bara lugnt mesta dels av kvällen och sedan gick vi ut en liten runda, sedan sov Linnea hemma hos mig. Igår samlades vi hemma hos Daniella och grillade lite, premiär för i år! Och det var så fruktansvärt gott. Efter ett tag bestämde vi lite spontant att vi skulle dra vidare på fest. Det var lyckat, kom hem tidigt imorse och somnade några timmar i min säng. Sedan har jag hängt med Linnea hela dagen idag och vi fick även sällskap av Cornelia en stund. Nu ska jag hoppa in i duschen som ett avslut på denna helgen. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, tur att det är valborg och 1:a maj i vecka iallafall. Pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0