latest


Det sista man såg av löven, nu är det bara grått ute hela tiden. Sminkade och fotade Cornelia till ett skolarbete. Såg Taken 2 på bio, med mina goingar. Hade en grym halloween utklädd som cowboy. Bakde en tårta till världens finaste Elina och Ebba, som fyllde sexton år i måndags. Sminkade Fanny i skolan idag, med temat antiken. Jag har helt klart världens bästa vänner. 
 
Kom hem från skolan vid fyra och försökte plugga lite inför matteprovet på fredag, men det ville inte sätta sig, jag får ta det imorgon istället. Sen köpte pappa donken till kvällsmat. Och nu sitter jag här, tänkte gå och borsta tänderna och sen kolla klart på vampire diaries avsnittet, som jag satte på innan och sen sovaa. Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0