since 96

Såhär kan eftermiddagarna se ut ibland, en god smoothie, lite plugg och några tidningar. När pluggningen var överstökad gick jag ut på en riktigt skön promenad med Emma, hösten är ganska mysig ändå, speciellt när solen skiner och man ser hur löven börjar ändra färg. 

Har haft en jättebra helg också, fredagen tillbringade jag, Linnea, Cornelia och Johannes hos Gustav i Göteborg. Först såg vi en frölunda match och åt lite mat, sedan åkte vi hem till Gustav en stund och efter det, direkt vidare till bion "The conjuring" läskigaste och bästa skräckisen jag sett, som även gick klockan halv tolv på natten och var slut klockan halv två, gissa om man var rädd när man vandrade tillbaks till Gustavs lägenhet sen.. Hela lördag dag, spenderades med shopping i Göteborg, innan jag, Linnea och Cornelia begav hos hemmåt igen. På kvällen väntade ett gött partaj hemma hos Emma och helgen avslutades med sänghäng, Linnea och en liten pratstund hemma hos Lina. Mer sånna här bra helger, tack. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0