leo

 
Dog typ klänningdöden, när jag såg fina Danielle bära denna från Monki. Är ingen klänningstjej i vanliga fall, men denna var helt otrolig. Självklart skulle den vara slutsåld online, låt den finnas i butik! 
 
Hade en bra biokväll i fredags. Fick två sovgäster vid namn Cornelia och Linnea efteråt, alltid lika mysigt. Vaknade upp lite snorig på lördagen, tog en promenad med Emma på eftermiddagen och beslutade mig för en lugn hemmakväll. Emma kom och gjorde mig sällskap, vi kollade på film, åt en massa gott och bara snackade. Idag har Linnea sällskapat mig framför solsidan. Nu ska jag förbereda mig inför en till jobbig skolvecka, innan det äntligen är lov. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0