black and yellow

Jacka// Nelly, Issue 1.3, Linne// Ginatricot, Jeans// Asos, Väska// Angelica Blick för NLY Trend, Klocka//Ur&Penn
 
Hängde med Fanny hela eftermiddagen igår, efter ett tag kom även Linnea och sällskapade oss. Framåt kvällen cyklade vi ner till Johannes, där Anton och Charlie var. Sedan cyklade vi tillsammans ner till netas. Det var inte mycket som hände där och mitt humör var inte på topp. Så jag, Viktor och Fanny bestämde oss för att cykla hem. Landade hemma runt halv ett och somnade någon timme efter det. 
 
Imorse när jag vaknade gick jag ner till Fanny och skrev klart vårat no arbete. Nu ligger jag och Linnea i min säng och tar det lugnt, standard på söndagar. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0