praying

1. Åkte lite skridskor en fredagskväll. 2. Körde på rosa läppar. 3. Grupphäng, baking cake. 4. Lite shopping i Göteborg. 5. Åkte till frisören och fixade utväxten. 
 
1. Toaletthäng. 2. Hippie. 3. Vissa saker blir man aldrig för gammal för. 4. Festkompisaar. 5. Blev en "påskfågel" idag. 
 
Lite blandade vardagsbilder. Hade stylist hela dagen och vi sminkade under påsktema, efter skolan hängde jag med Fanny till stan en stund, sen kom pappa och hämtade oss. När jag kom hem njöt jag över att jag inte hade någonting att plugga på, så jag somnade någon timma.. att sova på eftermiddagen är det skönaste. Imorgon är sista skoldagen, sedan går jag på påsklov, så himla skönt längtaar. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, men tänkte sätta på tvn och se vad den har att erbjuda istället. Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0