just swirl

Jacka//Nelly issue 1.3, Tröja//Ginatricot, Kjol//Lindex, Väska//NellyTrend, Skor//Shoeline
 
Äntligen lov, så jävla skönt! Hade bara två lektioner idag, som vanligt på torsdagar och sen slutade vi klockan två, kom hem och tog min vanliga eftermiddagsnap, sen tränade jag lite här hemma. Sen dess har jag bara legat här i sängen, tagit det lugnt och lyssnat på musik. Vet inte vad som händer ikväll, kanske går ner till Fanny en stund får se, ska iallafall vara hemma senare ikväll för då blir det lite familjemys, eftersom Christian kommer hem över påsk. Fick ett påskägg av pappa innan också, om jag känner mig själv rätt så kommer det antagligen vara slut ikväll.. hehe. Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0