CONCRETE

Jacka//H&M, T-shirt//Ginatricot, Jeans//Asos, Väska//AB for Nelly Trend
 
Äntligen helg!! Åkte in till stan efter skolan och förskte fixa ett bankkort, men det gick inte vägen idag heller.. så det va bara att åka hem igen! Landade i sängen och kollade ett par avsnitt av 90210. Till kvällsmat blev det älskade hamburgare. Vid åtta kom Cornelia och hämtade upp mig så åkte vi till ishallen och åkte lite skridskor med the crew, åkte hem till Gustav efter det och bara myste. Nu har jag precis landat hemma i sängen med en kall cocacola. Fick mina Nike air force idag med, visar bild på det imorgon.. helt perfekta är dem. Nu tänkte jag återgå till 90210 och sen sova. Pusssss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0