young love

Underbara helg! I fredags drog vi ner till stranden och hängde ett gött gäng vid spritrakan och bara hade det allmänt bra. Framåt slutet av kvällen blev det mindre roligt dock. I lördags låg jag och stekte på stranden några timmar med Linnea och Fanny. På kvällen var det dags för tjemiddag hemma hos Emma, vi åt, snackade en massor och spelade spel.. Så mysigt! Efter ett tag drog vi vidare till Linnea där några andra tjejer var, tillsist slutade vi upp i en stuga vid stranden med massor av människor! Älskade vänner. 
 
Idag har jag varit ledig från skolan. Så jag och Linnea cyklade ner till stan och kollade på niornas klädparad. När jag kom hem fick jag sätta igång med det sista plugget. Bilden avklarade jag i eftermiddags och matten skickade jag in för en stund sedan. Det känns för jävla bra, nu kan sommaren komma. Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0