Walking around on different streets

Jacka-Bikbok// tshirt-Ginatricot// jeans-Asos// klocka-Ur&penn
 
Fått tag i ett minneskort till min kamera, så idag kunde jag använda den för första gången på länge! Åkte upp till Gustav i Göteborg igår eftermiddag med Linnea, Cornelia, Johannes, Viktor, Lina och Charlie. När vi kom fram lagade vi mat och myste framför tvn. Idag sov jag till elva och när jag vaknade var alla andra redan uppe. Vid lunch tog vi spårvagnen in till Nordstan, hade inte så mycket pengar men fick köpt mig lite fina underkläder så jag är nöjd. När vi kom hem somnade jag en stund och vaknade upp till fläskfilé med pommes, riktigt gött! Nu sitter vi och väntar in efterlyst. Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0