neon

Mössa/Madlady, Jacka/Ginatricot, Tröja/H&M, Byxor/Monki
 
Måste verkligen beställa en klipptid snart, mitt hår har blivit långt igen och jag trivs mycket bättre i lite kortare.
 
Pluggat matte dessa dagarna eftersom jag har prov imorgon alltid lika svårt, därför uppdateringen varit dålig, så nu vet ni det. Inte hänt något speciellt dessa dagarna. Idag var det vanliga lektioner, sen stannade vi kvar några timmar efter skolan, lagade tacos med stylisten och körde lite astrologi. Nu har jag landat hemma i min säng och funderar på att ta en springrunda, om det inte är för halt. Helgens planer ser lite oklara ut, vet inte hur det blir, hoppas på lite festligheter iallafall! Hörs snart pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0