blurred lines

Kappa// Bubbleroom, Byxor// Bikbok, Mössa// H&M, Skor// Nike, Ringar// H&M
 
Äntligen fick jag tag i den gråa kappan, som var en födelsedagspresent dessutom.
 
Ännu en lyckad helg har passerat och det tackar jag mina fina vänner för. I fredags kollade jag och Cornelia på Lucian i kyrkan, där duktiga Ida var självaste lucia! Sedan tog vi och gänget det lugnt hos Lina, pratade en massor och spelade spel. Igår åkte jag och pappa och köpte julgran, sedan klädde vi den. På kvällen festade jag i Skogstorp, hade det väldigt bra och fick avsluta kvällen med pizza i stan och bästa Emma jämte mig när jag skulle sova. Imorgon går vi in på sista veckan innan jullov och det bugar jag för. Pussar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0