golden love

Lady million, en guldig skönhet och faktiskt denna enda parfymen jag riktigt fastnat för. Helt klart världens bästa födelsedagspresent från världens bästa tjejer.
 
Idag har jag vandrat omkring på Halmstads gator med Cornelia och Lina. Fick köpt lite nödvändigheter inför nyår. Tanken var att vi skulle kolla på bio på kvällen, men det var fullbokat så vi spenderade några timmar på Roberts istället. När vi var mätta och nöjda vandrade vi till tågstationen och tog tåget hem. Hann landa hemma och fick städat upp lite på rummet, sedan kom Cornelia och Lina till mig så fixade vi iordning frukt och smälte choklad och satte på filmen Studentfesten, efter ett tag droppade även Anton och Charlie in. En bättre lördag helt enkelt. Nu tänkte jag sova. Puss. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0