pinky swear

Jacka//H&M Trend, T-shirt//H&M, Jeans//Bikbok, Skor//Shoeline, Väska//Nelly Trend
 
Haft några otursdagar det senaste. Igår blev min cykel snodd, tredje gången nu, inte jättekul. Annars har jag pluggat väldigt mycket. Allting kommer på en gång nu och jag känner mig en aning stressad över mitt svenska tal jag ska hålla i, för nationella nästa vecka. Känns iaf som att våren kommit på riktigt nu. Man kan gå utan jacka och det är varmt t.o.m när det regnar. Det var verkligen på tiden, har varit så himla trött på vinter och kyla ett bra tag nu. Och imorgon är det fredag, en till positiv sak! Längtar. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av tonårsbossen, sedan ska jag försöka läsa in det sista till noprovet imorgon och sedan sova. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Yiyi

Lycka till med talet! :)

2013-04-18 @ 21:25:15
URL: http://lovingcloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0