I'm going to miss you forever

Jacka// Ginatricot, Tröja// Converse, Byxor// Asos, Väska// Nelly Trend, Skor// Dinsko 
 
Såhär såg jag ut igår när jag var och shoppade med mamma och Cornelia. 
 
Nu var det några dagar sedan jag bloggade, hinner inte riktigt med det när jag har lov. I måndags vaknade jag upp till jättefint väder, åkte ut på en inlinesrunda med Fanny.. första för i år. Sedan umgicks jag med henne resten av dagen, vi tog det bara lugnt och snackade en massa. Igår åkte jag till kungsmässan med mamma och Cornelia, fick med mig en tröja, ett par jeans och en jacka hem. När jag kom hem sprang jag en runda, sen kom Cornelia tillbaks hit så satte vi på en film och åt dipp med grönsaker. Idag har jag hunnit med en fika i solen med Cornelia och ikväll blir det fest i Heberg med goa personer. Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0