california

 
Älskar Estradeurs nya kollektion för Nelly, allt känns som mig. Och älskar de rosa topparna i håret, längtar tills jag själv ska fixa det. 
 
Ställde klockan på tolv, gick upp och gjorde mig iordning sen mötte jag upp Cornelia och Daniella vid ett och cyklade in till stan. Åt på stantons, favorit maten kycklingtallrik. Satt där någon timme och efter det åkte vi hem. Jättefint väder idag också, kunde cykla i vårjackan.. älskar det. Funderar på att gå ut och sätta mig på altanen en stund nu. Annars hoppas jag på att det händer något roligt ikväll, är ganska rastlös och det är sista dagen på lovet. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snyggt!

2013-04-07 @ 11:42:10
URL: http://alotlikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0