När hösten är som bäst

Det senaste vi min mobil. Löven har ändrat färg och ligger nu på marken. Lunch på Stantons med tjejerna i klassen. Myskväll hos mig med Linnea, Viktor och Samuel. Lite tjejfest med de bästa hos Linnea. Älskade höst!
 
Fick sluta tidigare idag, gick hem med sminkbox och väskan med datorn, vägde tio kilo så det var inte jätte kul. Kom hem vid ett, halv två någongång och gjorde lite mat sen somnade jag och vaknade klockan sex. Som tur är börjar vi inte förrens tolv imorgon, annars hade jag aldrig somnat ikväll. Nu tänkte jag kolla på Vampire Diaries och sedan plocka iordning lite på mitt rum. Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: annaalden| fotografi, vardag

tack så mycket :) spontana bilder är rätt kul ibland!

2012-10-24 @ 21:59:16
URL: http://annaaldens.blogg.se
Postat av: Matilda

Kika gärna in o ge respons på mina bilder :)

2012-10-26 @ 16:19:24
URL: http://hejbus.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0