last signs of fall

Tröja//ginatricot, kjol(klänning)//h&m, skor//gamla
 
Haft en riktigt bra helg, i fredags var det halloween fest hos Ida, det var krångligt att hitta dit, så jag blev rätt irriterad men när vi väl kom fram var det bra. Det var faktiskt längesedan jag dansade så mycket. Jag och Fanny var i allafall cowboy mates och nu väntar jag bara på att Cornelia ska skicka bilderna så jag kan lägga ut lite. 
 
I lördags gick jag hem till Linus där Fanny var, vi tog det bara lugnt, kollade xfactor och snackade lite. Jag kom hem vid halv 6 och då duschade jag och sen körde pappa mig till donken så köpte jag mat åt mig och Fanny, sen körde han mig till henne så åt vi. Sen kom alla tjejerna till Fanny vid 8 ungefär, vi kollade på film och bara myste, sen sov jag hos Fanny. Kom hem från Fanny vid 4 och nu ligger jag hemma hos Linneas, vi har precis kollat klart på sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0