Avalanche colorado

Keps//gammal, t-shirt//ginatricot, byxor//ginatricot, väska//angelicablick, skor//nelly trend
 
Såhär såg jag ut i fredags.
Har inte kunant blogga på hela helgen, eftersom jag glömde min dator i skolan. När jag väl åkte tillbaka för att hämta den hade skolan redan stängt. Jag hade inga bilder eller någonting på datorn här hemma så tyckte inte det var värt att blogga. Men nu är jag tillbaks iallafall.
 
I fredags kom Linnea, Cornelia, Oliver, Viktor, Viktor, Anton och Pontus hem till mig, vi satt bara och snackade och åt massa gott. Sedan sov Linnea och Cornelia hos mig. När vi vaknade lagade vi mat, kycklingwook blev det och det var jätte gott verkligen. På kvällen cyklade jag och Linnea hem till Daniella och förfestade lite, sedan drog vi vidare mot Olivia för tjejfest. Det var jätte kul i början, men sen mot slutet blev det lite kaos. Hela söndagen låg jag bara i sängen med Linnea, orkade inte göra något annat. Nu sitter jag här framför protject runway och tänkte gå och hämta lite frukt. Pussar. 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sjukt snygg outfit!! :)

2012-11-22 @ 14:17:25
URL: http://supernovaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0