pancakes


Hej kompisar! Vet att det är väldigt dött här men det är liksom inte lika roligt att blogga när man inte har någonting att visa inga bilder osv. Februari månad började inte bra i alla fall, varit hemma från skolan några dagar nu, ligger hemma och snorar och har ont i halsen osv. Missade en engelska redovisning idag och lite annat säkert, har massa plugga att göra här hemma också men jag orkar inte ta tag i det så jag kollar på one tree hill istället. Men snart är det lov igen bara två veckor kvar så jag får stå ut! Gjorde pannkakor till lunch idag, jätte goda blev dom. Nu ska jag återgå till mitt film tittande, take care.

Kommentarer
Postat av: Viktorija

Sv: Tack så mycket Lisa! :)

2012-02-03 @ 19:21:38
URL: http://lifeshutterspeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0