these will be the years

De senaste dagarna har jag.. gosat i min pälsjacka. Åkt pulka. Myst med C&L. Firat julafton. Gråtit FÖR mycket till micke och molle. Och taggat en massa inför nyår.  
 
När 2012 går mot sitt slut... Är inte alls redo för 2013 men samtidigt är jag det. Tiden går äckligt fort och jag är trots allt bara 16 år, undra hur det ser ut om ett par år då. Känns som man inte hinner med tillräckligt, men när man tittar tillbaka, kan man ändå inte fatta att man gjort allt det, man faktiskt gjort. 2012 har hur som helst varit ett grymt och lärorikt år. Det har varit jobbigt att gå från högstadiet till gymnasiet. Och vänja sig med nya människor, att inse att det inte blir som förut igen. Men man får bara ta med sig allt det bra och acceptera läget helt enkelt. Nu taggar jag nyårsafton och gör mig så redo jag bara kan för ett nytt år. Ska göra 2013 så bra som det jag bara kan. Let's go. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0